ПАВАЖАНЫ НАВЕДВАЛЬНІК САЙТА
Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства
жыллёва-камунальнай гаспадаркі
Звярнуцца ў РУП ЖКГ можна некалькімі спосабамі:

  •  напісаць ліст і накіраваць яго па адрасу: 231778, Гродзенская вобласць, г. п. Б. Бераставіца, зав. Савецкі, д. 8;
  • запісацца на прыём да кіраўніцтва РУП ЖКГ па тэлефоне: (801511)2-25-20 з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00 (панядзелак – пятніца);
  • накіраваць ліст па электроннай пошце ber_rup_jkh@mail.ru;
  • для атрымання інфармацыі даведачна-кансультатыўнага характару па зваротах грамадзян патэлефанаваць па тэлефоне (801511)2-25-20 з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00 (панядзелак – пятніца).

Зварот – індывідуальныя або калектыўныя заява, прапанова, скарга, выкладзеныя ў пісьмовай, электроннай або вуснай форме. Звароты грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, якія паступаюць у адрас Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі разглядаюцца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года №300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Звароты ў Береставіцкае раённае ўнітарнае прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі могуць быць пададзены заяўніком у пісьмовай альбо электроннай форме, а таксама выкладзены ў вуснай форме ў ходзе асабістага прыёму.

Папярэдні запіс на асабісты прыём грамадзян, юрыдычных асобаў, індывідуальных прадпрымальнікаў і іх прадстаўнікоў да кіраўніцтва Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі вядзецца сакратаром прыёмнай кіраўніка Дарашкевіч Таццянай Сяргееўнай па тэлефоне 8 (01511) 2-25-20.

Патрабаванні, што прад’яўляюцца да зваротаў:

  •  звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове;
  • звароты разглядаюцца па сутнасці, калі ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх адносіцца да кампетэнцыі Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі і адпавядаюць патрабаванням заканадаўства;
  • тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, разборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;
  • ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікоў, у якіх не ўказаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), альбо ініцыялы грамадзяніна або адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання), альбо найменне юрыдычнай асобы (поўнае ці скарочанае) або яго месца знаходжання, альбо названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб падрыхтоўцы, учыняемым або ўчыненым злачынстве.

Пісьмовыя звароты грамадзян павінны змяшчаць:

  •  найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы);
  • выклад сутнасці звароту;
  • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Тэрміны пры разглядзе зваротаў:
Рэгістрацыя зваротаў вырабляецца ў дзень іх паступлення ва ўстаноўленым парадку. Звароты, якія паступілі ў нерабочы дзень (непрацоўны час), рэгіструюцца не пазней чым у першы, наступны за ім працоўны дзень.

Звароты, якія паступілі ў Бераставіцкае раённае ўнітарнае прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі і якія адносяцца да яго кампетэнцыі, разглядаюцца на працягу 15 каляндарных дзен з дня, наступнага за днём іх рэгістрацыі. Пры неабходнасці тэрмін разгляду зваротаў можа быць падоўжаны да 1 месяца.

У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у звароце пытанняў неабходна здзяйсненне вызначаных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней за 1 месяц з дня, наступнага за днём паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення такіх дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.

Калі пісьмовы зварот адпавядае ўсім патрабаванням, але змяшчаныя ў ім пытанні не адносяцца да кампетэнцыі Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, на працягу 5 рабочых дзён зварот накіроўваецца для разгляду у арганізацыі, у адпаведнасці з яе кампетэнцыяй, з паведамленнем у той жа тэрмін заяўніка альбо ў той жа тэрмін зварот пакідаецца без разгляду па сутнасці з паведамленнем аб гэтым заяўніка з указаннем прычыны і тлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце.

Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці
Пісьмовыя звароты пакідаюцца без разгляду па сутнасці, калі:

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не ўтрымліваюць назвы і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялаў грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання), сутнасці звароту, асабістага подпісу грамадзяніна (грамадзян);
  • не ўтрымліваюць назвы і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот, поўнага наймення юрыдычнай асобы, яго месца знаходжання, прозвішча і ўласнага імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, сутнасці звароту, асабістага подпісу кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, заверанай пячаткай юрыдычнай асобы (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • у зваротах змяшчаюцца нецэнзурныя або абразлівыя словы і выразы;
  • да пісьмовых зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, не прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы;
  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты работніка да наймальніка, а таксама іншых зваротаў, у дачыненні якіх заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак іх падачы і разгляду;
  • звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, у тым ліку, калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку занесены ў кнігу заўваг і прапаноў, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Вусныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:

  •  не прад’яўленыя дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;
  • звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі прадпрыемства, у якой праводзіцца асабісты прыём;
  • заяўніку ў ходзе асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго пытанні альбо перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спынена;
  • заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў;
  • рашэнне аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці прымае кіраўнік прадпрыемства.

Абскарджанне адказаў на звароты
Адказ Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці можа быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.