Дыспетчарская служба структурнага падраздзялення па працы з кліентамі і сэрвісу 115 Бераставіцкага РУП ЖКГ
Заяўкі, запыты і прапановы,
а таксама звароты па іншых пытаннях,
якія датычаць аказання жыллёва-камунальных і іншых паслуг
прымаюццапа тэлефоне 115
праз кантакт-цэнтр, арганізаваны на базе Бераставіцкага РУП ЖКГ
Таксама на партале «Мая Рэспублiка» 115.бел можна размясціць запыт аб якасці аказання жыллёва-камунальных паслуг, добраўпарадкаванні тэрыторыі і іншае. На партале можна не толькі пакідаць запыты бягучага характару, але і ўносіць прапановы, якія маюць адносіны да гарадской гаспадаркі. Усе запыты выконваюцца ў заканадаўча ўстаноўленыя тэрміны.
Структурнае падраздзяленне па працы з кліентамі і сэрвісу 115 ажыццяўляе:
– кругласутачны прыём заявак ад насельніцтва і юрыдычных асоб па пытаннях прадастаўлення жыллёва-камунальных паслуг па тэлефоне 115 і аператыўнае рэагаванне;
– забеспячэнне функцыянавання партала «Мая Рэспублiка» 115.бел;
– інфармацыйна – даведачнае абслугоўванне кліентаў.
Начальнік структурнага падраздзялення па працы з кліентамі і сэрвісу 115
Бераставіцкага РУП ЖКГ:
Максімюк Алена Мікалаеўна. Телефон: 73-128.
Графік працы начальніка кліенцкай службы і сэрвісу 115 :
Панядзелак — пятніца: 8.00 — 17.00, перапынак 13.00 — 14.00.
Субота, нядзеля: выхадны
Адрес: г.п. Вялікая Бераставіца, завулак Савецкі, д.8.
Колькасць работнікаў службы – 5 чалавек.