Выпіска з пераліку адміністрацыйных працэдур Бераставіцкага раённага выканаўчага камітэта, якія ажыццяўляюцца Бераставіцкім раённым унітарным прадпрыемствам жыллёва-камунальнай гаспадаркі ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010г. №200, па заявах грамадзян
(згодна з рашэннем Бераставіцкага райвыканкама ад 27.01.2023 №53)
Найменаванне адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры * |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністратыўнай працэдуры** |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністратыўнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
РАЗДЕЛ 1 ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ |
||||
1.1. Прыняцце рашэння:*** |
||||
1.1.29 |
Заява, пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія атрымалі дазвол на пастаяннае пражыванне ў Рэспубліцы Беларусь і від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь, біяметрычны від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь замежнага грамадзяніна, біяметрычны від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь асобы без грамадзянства (далей, калі не пазначана іншае, – від на жыхарства), – пры яго наяўнасці),пасведчанне аб заключэнні шлюбу – для асоб, якія складаюцца ў шлюбе (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія атрымалі дазвол на пастаяннае пражыванне ў Рэспубліцы Беларусь від на жыхарства, – пры яго наяўнасці), копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу – для асоб, якія скасавалі шлюб, працавая кніжка (пры яе наяўнасці) – для непрацуючых грамадзян старэйшых за 18 гадоў, непрацуючых членаў сям’і старэйшых за 18 гадоў, пасведчанне на ажыццяўленне тарыяльнай дзейнасці – для натарыусаў, якія ажыццяўляюць натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, натарыяльнай канторы, спецыяльны дазвол (ліцэнзія) на ажыццяўленне адвакацкай дзейнасці – для адвакатаў, пенсійнае пасведчанне – для пенсіянераў, пасведчанне інваліда – для інвалідаў, звесткі аб атрыманых даходах кожнага члена сям’і за апошнія 6 месяцаў, якія папярэднічалі месяцу звароту |
бясплатна |
10 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 15 працоўных дзён з дня падачы з’явы ў выпадку правядзення праверкі прадстаўленых дакументаў і (або) звестак – 20 працоўных дзён з дня падачы заявы |
6 месяцаў |
Службовыя асобы, адказныя за выкананне працэдуры 1.1.29: Цякала Ала Міхайлаўна, спецыяліст па субсідзіраванні Бераставіцкага раённага унітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52, Максімюк Алена Мікалаеўна, начальнік структурнага падраздзялення па рабоце з кліентамі і сервісу 115 Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52. Рэжым працы: панядзелак – пятніца з 08.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00 гадзін. |
||||
1.1.30. |
Заява, пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
15 працоўных дзён з дня падачы заявы |
спыненне прадастаўлення безнаяўных жыллёвых субсідый – бестэрмінова аднаўленне прадастаўлення безнаяўных жыллёвых субсідый – у межах тэрміну прадастаўлення безнаяўных жыллёвых субсідый у адпаведнасці з раней прынятымі рашэннямі аб іх прадастаўленні |
Службовыя асобы, адказныя за выкананне працэдуры 1.1.30: Цякала Ала Міхайлаўна, спецыяліст па субсідзіраванні Бераставіцкага раённага унітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52, Максімюк Алена Мікалаеўна, начальнік структурнага падраздзялення па рабоце з кліентамі і сервісу 115 Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52. Рэжым працы: панядзелак – пятніца з 08.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00 гадзін. |
||||
1.12. |
заява |
бясплатна |
45 дзён з дня падачы заявы |
– |
Службовыя асобы, адказныя за выкананне працэдуры 1.12: Варапаева Таццяна Валентынаўна, спецыяліст па рабоце з кліентамі Бераставіцкага раённага унітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52, Максімюк Алена Мікалаеўна, начальнік структурнага падраздзялення па рабоце з кліентамі і сервісу 115 Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52. |
||||
РАЗДЗЕЛ 2 |
||||
2.37. |
заява |
бясплатна |
5 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
Службовыя асобы, адказныя за выкананне працэдуры 2.37: Хакала Дарья Александраўна, пашпартыст Бераставіцкага раённага унітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-32-62, Максімюк Алена Мікалаеўна, начальнік структурнага падраздзялення па рабоце з кліентамі і сервісу 115 Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52. Рэжым працы: панядзелак – пятніца з 08.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00 гадзін. |
||||
РАЗДЗЕЛ 14 |
||||
14.2.2. |
Заява, пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна пражываюць у Рэспубліцы Беларусь, дакумент для выезду за мяжу – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна пражываюць за межамі Рэспублікі Беларусь, дакументы, якія пацвярджаюць роднасныя адносіны з асобамі, пахаванымі ў памежнай зоне (памежнай паласе) |
бясплатна |
у дзень падачы заявы |
бестэрмінова |
Службовыя асобы, адказныя за выкананне працэдуры 14.2.2: Хакала Дарья Александраўна, пашпартыст Бераставіцкага раённага унітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-32-62, Максімюк Алена Мікалаеўна, начальнік структурнага падраздзялення па рабоце з кліентамі і сервісу 115 Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52. Рэжым працы: панядзелак – пятніца з 08.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00 гадзін. |
||||
РАЗДЗЕЛ 17 |
||||
17.7 |
Заява, пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўладальніка сабакі, кошкі, пасведчанне (даведка) аб праходжанні уладальнікам сабакі навучання на курсах па развядзенню, зместу і догляду за сабакамі – для рэгістрацыі сабак патэнцыйна небяспечных парод |
бясплатна |
у дзень падачы заявы |
бестэрмінова |
Службовыя асобы, адказныя за выкананне працэдуры 17.7: Зубко Таццяна Владзіміраўна, кантралёр па добраўпарадкаванню населеных пунктаў Бераставіцкага раённага унітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-32-17, Максімюк Алена Мікалаеўна, начальнік структурнага падраздзялення па рабоце з кліентамі і сервісу 115 Бераставіцкага раённага ўнітарнага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі, тэлефон 7-31-52. Рэжым працы: панядзелак – пятніца з 08.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00 гадзін. |
————————–
*Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Калі арыгінал дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, існуе толькі ў выглядзе электроннага дакумента, заяўнікам можа быць прадстаўлена на папяровым носьбіце форма знешняга прадстаўлення гэтага дакумента, аформленая ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства (гэтае патрабаванне не распаўсюджваецца на выпадкі ўнясення платы з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы).
У выпадку ўнясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы і наяўнасці звестак аб гэтым у заяве зацікаўленай асобы аб ажыццяўленні адпаведнай адміністрацыйнай працэдуры з указаннем нумара плацяжу прадстаўлення дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы. працэдуры, не патрабуецца.
Факт унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, з дапамогай выкарыстання аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы пацвярджаецца наяўнасцю ў аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы інфармацыі аб унясенні платы.
**У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы – дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
У выпадку, калі для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, якая ў адпаведнасці з гэтым пералікам павінна ажыццяўляцца бясплатна, патрабуецца запыт дакументаў і (або) звестак ад дзяржаўных органаў і іншых арганізацый, за выдачу якіх прадугледжана плата, і грамадзянамі не прадстаўлены такія дакументы і (або) звесткі самастойна, грамадзяне аплачваюць выдачу запытаных дакументаў і (або) звестак.
За здзяйсненне юрыдычна значных дзеянняў, якія з’яўляюцца аб’ектамі абкладання дзяржаўнай пошлінай, на падставе заявы аб іх здзяйсненні, пададзенай у электроннай форме з дапамогай адзінага партала электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы, дзяржаўная пошліна выплачваецца ў памеры 50 працэнтаў ад устаноўленай стаўкі за здзяйсненне такіх дзеянняў (за выключэннем юрыдычна значных дзеянняў, за здзяйсненне якіх прадугледжана поўнае вызваленне плацельшчыка ад дзяржаўнай пошліны).
Плата ў выглядзе збору (пошліны) не выплачваецца заяўнікамі пры паўторным здзяйсненні юрыдычна значных дзеянняў, якія з’яўляюцца аб’ектамі абкладання консульскім зборам ці дзяржаўнай пошлінай, у сувязі з дапушчанымі пры іх здзяйсненні памылкамі (у тым ліку недакладнасцямі ў выдадзеных (аформленых, перааформленых, засведчаных, абмененых) дакументах (іх дублікатах) або непаўнатай звестак у іх) па віне спецыяльна ўпаўнаважанага на ўчыненне такіх дзеянняў дзяржаўнага органа, іншай упаўнаважанай арганізацыі, службовай асобы.
***Пункты ў гэтым пераліку абазначаюцца некалькімі арабскімі лічбамі, падзеленымі кропкамі. Лічбы да кропкі абазначаюць нумар кіраўніка, а пасля кропкі – парадкавы нумар у межах кіраўніка.
***** Прадстаўляецца заяўнікам па запыце мясцовага выканаўчага камітэта ў выпадку прыняцця рашэння, не звязанага з адмовай у ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры.
****** Ажыццяўляецца ў выпадку, калі прызначэнне капітальнага будынка (будынка, збудаванні) у адпаведнасці з адзінай класіфікацыяй прызначэння аб’ектаў нерухомай маёмасці не пазначана ў раней прынятых мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі рашэннях (аб дазволе правядзення праектна-пошукавых работ і будаўніцтва аб’екта, аб працягу будаўніцтва або аб прыняцці самавольнай пабудовы ў эксплуатацыю і яе дзяржаўнай рэгістрацыі ва ўстаноўленым парадку, іншым рашэнні).
******* Дзяржаўная рэгістрацыя нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй не ажыццяўляецца ў паскораным або тэрміновым парадку ў выпадку, калі ў рэгістрацыйнай кнізе змяшчаецца актуальная адзнака аб паступіўшым у арганізацыю па дзяржаўнай рэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ім заяве зацікаўленай асобы аб юрыдычных фактах, у выніку якіх могуць адбыцца ўзнікненне, пераход або спыненне правоў, абмежаванняў (абцяжаранняў) правоў на нерухомую маёмасць.
******** Выдаецца для ўезду ў аўтадарожныя пункты пропуску, у якіх не функцыянуе сістэма электроннай чаргі транспартных сродкаў для ўезду ў аўтадарожныя пункты пропуску.
********* У выпадках, вызначаных Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь, або пры добраахвотнай сертыфікацыі.
********** Пад сельскай мясцовасцю разумеецца тэрыторыя:
сельсаветаў, пасёлкаў гарадскога тыпу і гарадоў раённага падпарадкавання, якія з’яўляюцца адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі;
пасёлкаў гарадскога тыпу і гарадоў раённага падпарадкавання, якія з’яўляюцца тэрытарыяльнымі адзінкамі;
іншых населеных пунктаў, якія не з’яўляюцца адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, што ўваходзіць разам з іншымі тэрыторыямі ў прасторавыя межы сельсаветаў.